100.5FM

#TrotsLaeveld

Current track

Title

Artist

Background

Adverteer Hier

VOLTOOI DIE VORM…

    Beskikbaar vir maksimum 3 maande en onderwerp aan beskikbaarheid.
    Beskikbaar vir minimum 3 maande en onderwerp aan beskikbaarheid.
  • •Spitstyd: 06h00-09h00 & 15h00-18h00 Ma-Vr & Sa 7h00-10h00 @R251.66 p/adv | •Besigheidstyd: 09h00-15h00 Ma-Vry & Sa 10h00-18h00 @R195.79 p/adv | •Na-ure: 05h00-06h00 & 18h00-23h00 Ma-Sa @R162.32 p/adv
    Beskikbaar vir 3 maande tensy anders vermeld en onderwerp aan beskikbaarheid.
    Onderworpe aan beskikbaarheid en uitsaaitye.
    Onderworpe aan beskikbaarheid
  • BTW Nr.CIPC Registrasie Nr. 
    Add a row
  • Indien jy verkies dat ons jou persoonlik kontak is jy welkom om 'n dag en datum aan te beveel en ons stuur een van ons verkoopsverteenwoordigers om jou spoedig in die Laeveld te kom sien.
  • Bogenoemde advertensiepakkette sluit die produksie van 'n dertig sekonde advertensie in maar kan ook hier verskaf word indien reeds beskikbaar.
    Drop files here or
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, mp3, mp2, mp4, wav, acc.
  • Elke advertensie het ‘n ‘treffende inleiding’, ‘n bepaalde ‘rede vir bestaan’ en die afsluiting wat gewoonlik ‘n ‘call to action’ insluit. Verskaf genoeg inligting met betrekking tot die inhoud van die advertensie om die vervaardiger in te lig.
  • Hierdie is die mees belangrikste unieke redes van bestaan (unique selling points). Wat is die belangrikste punte om op te fokus, wat jou diens of produk laat uitstaan bo die volgende besigheid in jou bedryf? Hou ingedagte dat 'beste diens', 'beste prys', 'vriendelike of gekwalifiseerde personeel' en soortgelyke stellings al holrug gery is. Kweek belangstelling. Onthou 'less is more' en 'een idee per advertensie' - effektiewe advertensies fokus net op een aspek van die besigheid, diens of produk - die doel van 'n advertensie is om mense se belangstelling te kweek - nie om die diens of produk 'te verkoop' nie, daarvoor word verkoopspersoneel opgelei en betaal!
  • 'n Dertig sekonde advertensie bestaan uit 75 woorde. Vermy kontakbesonderhede soos telefoon nommers en straat adres - gebruik verkieslik 'n webwerf of sosiale media kontakpunt - 'Een fokuspunt = Een advertensie' - Kies die belangrikste fokuspunt uit bogenoemde hoof fokuspunte.
  • Wat is die verwagte uitkoms wanneer iemand op die advertensie reageer? Byvoorbeeld: "..kom besoek die besigheid..", "..kom koop die produk..", "..kry meer inligting oor die onderwerp.." ens.
  • Wanneer wil die advertensieveldtog begin?
  • Wanneer wil die advertensieveldtog eindig?
  • Die advertensie-bespreking gaan vervolgens deur 'n kwotasie en goedkeuring proses van die pakket en dertig sekonde advertensie alvorens 'n faktuur gestuur word. Druk 'Stuur' om die proses te begin.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

×